Když se chce dnes podnikatel či firma udržet na trhu a co nejlépe se prosadit mezi konkurencí, musí nabízet pořád víc a víc. S tím, s čím se začínalo podnikat po devětaosmdesátém roce, by se dnes už stoprocentně pohořelo, tehdejší podnikatelé by už dnes nevzbuzovali vesměs ani špetku důvěry, a to ani kdyby se snažili ze všech sil a mysleli to dobře.
Dnes už si toho žádá podnikání daleko víc. A určitě musí každá firma vzbuzovat i dostatek důvěry. Lidé dnes mají na výběr, a kdyby na ně nějaká firma nepůsobila důvěryhodným dojmem, šli by raději někam jinam. A měli by kam.
Každá firma, která chce uspět, tedy vlastně každá firma, by tedy měla mít i své reprezentativní sídlo, kancelář, která by působila na zákazníky jako magnet. Takové sídlo by mělo vypadat jako luxusní kancelář nebo dobře vypadající objekt stojící na atraktivním místě. Jenže to by byl pro mnohé firmy zbytečný nebo dokonce nedosažitelný luxus, nehledě už na to, že neexistuje tolik podobně kvalitních objektů, aby mohli být uspokojeni všichni soukromníci.
A co tedy s tím? Jak mít sídlo, na které se firma nezmůže nebo za které nechce utrácet zbytečně velké peníze? Řešením může být i virtuální sídlo společnosti Ostrava.
V takovém virtuálním sídle, jak už i fakt, že jde o sídlo virtuální, naznačuje, firma jako taková nepodniká. Nemá zde své prostory, nepočítáme-li možnost omezeně využívat konferenční místnosti, a proto se jedná o docela levnou nabídku. Člověk si tu za takové sídlo zaplatí třeba i jenom vyslovený pakatel, a má možnost tu působit. Tedy přesněji nechat si tu zpracovávat korespondenci nebo v určitém rozsahu využít zdejší konferenční místnosti, a podobně.
A tak vlastně vůbec nevadí, když někdo fakticky podniká v nějakém nevzhledném objektu kdesi na periferii, kde by nevzbuzoval právě důvěru. Jeho virtuální sídlo mu zajišťuje image, která je jedním z nezbytných předpokladů podnikatelských úspěchů.